Nieuwjaarsconcert 2024
Een Klassieke Twist!

Een Symfonie van Verrassingen: Kiwanis' Uitzonderlijk Nieuwjaarsconcert!

Trompetgeschal en Drumroll! Kiwanis Destelbergen Reinaert presenteert: Het Nieuwjaarsconcert met een Klassieke Twist...

Beste Kiwanis Leden, Muziekliefhebbers en Feestbeesten,

Bereid je voor op een zondag vol verrassingen, muziek en pure magie! Ons Nieuwjaarsconcert op 21 januari 2024 belooft een spektakel te worden dat je nog lang zal heugen. En de kers op de taart? De onvergelijkbare, onnavolgbare, onweerstaanbare Die Verdammte Spielerei!

🎶 Een Concert Niet Zoals Een Ander 🎶

De titel van dit muzikale extravaganza? "Een Klassieke Twist"! En dat mag je letterlijk nemen. De show begint met de serene schoonheid van klassieke muziek, waarbij Die Verdammte Spielerei je zal meenemen op een reis door de tijd met hun betoverende melodieën. Maar houd je vast aan je stoel, want wat als een elegant concert begint, transformeert naadloos in een verrassende muzikale reis tijdens de receptie!

🍾 Receptie met een Twist 🍾

Na het concert nodigen wij je uit voor een receptie, waar Die Verdammte Spielerei ons zal verrassen met hun unieke stijl en ongeëvenaard talent. Verwacht onverwachte wendingen, buikpijn van het lachen en een muzikale ervaring die je voeten niet stil zal kunnen houden.

🌟 Een Dag Om Nooit Te Vergeten 🌟

Dit is niet zomaar een concert. Dit is een belofte van een onvergetelijke dag, een unieke kans om samen te komen, te vieren en te genieten van een fenomenale show die alleen Die Verdammte Spielerei kan leveren. Dit alles in de ware geest van Kiwanis, waar vriendschap en plezier hand in hand gaan met een toewijding om de wereld een beetje mooier te maken.

📅 Markeer je Kalender 📅

Datum: 21 januari 2024 Tijd: 10:30 Locatie: Aula, Volderstraat 9, 9000 Gent.

🎟 Reserveer Je Plek Nu! 🎟

We verwachten een volle zaal, dus wacht niet te lang met het reserveren van je plek. Neem je partner, vrienden en je liefde voor muziek mee voor een evenement die zowel je hart als je lachspieren zal raken.

Klaar voor een dag van muzikale verrukking en ongebreideld plezier? Wij wel! Tot dan!

Hartelijke groeten,
Kiwanis Destelbergen Reinaert